مجله آی تی

مجله آی تی

مجله آی تی مجله ای برای همه دوست داران آی تی
مجله آی تی

مجله آی تی

مجله آی تی مجله ای برای همه دوست داران آی تی

آیپد پرو با قلم و کیبورد فورس تاچی عرضه میشود؟

آیپد پرو اپل با قلم استایلوس و صفحه کلید دارای قابلیت فورس تاچ عرضه می‌شود

مجله خبری تکنولوژی اطلاعات؛ بنابر گزارش منتشر شده توسط وبسایت ۹to5Mac، آیپد پروی ۱۲.۹ اینچی اپل که در روز چهارشنبه همراه با آیفون‌های جدید معرفی خواهد شد، می‌تواند دو اپلیکیشن را با ابعاد کامل در کنار یکدیگر و به طور همزمان اجرا کند.

انتظار می‌رود آیپد پرو ۱۲.۹ روز چهارشنبه توسط اپل معرفی شود. این تبلت مجهز به تراشه‌ی A9X خواهد شد که بنابر شایعات از لحاظ عملکرد بسیار بهتر از پردازنده‌ی آیپد ایر ۲ خواهد بود. به علاوه آیپد پرو دارای چهار اسپیکر استریو و سیستم عامل iOS 9.1 خواهد بود.

آیپد پرو در سه رنگ طلائی، نقره‌ای و خاکستری و در دو نسخه‌ی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی با امکان اتصال به نسل چهارم اینترنت همراه بوسیله‌ی سیم کارت، قیمتی بالاتر از هزار دلار داشته باشد.

همچنین اپل در کنار سایر لوازم جانبی، برای آیپد پرو قلم استایلوس و صفحه کلید با قابلیت فورس تاچ روانه‌ی بازار خواهد کرد.

با وجود آیفون پرو با ویندوز فون خداحافظی کنید!

مایکروسافت که همیشه ایده‌ای را در ذهن خود می‌پروراند، این بار به آی‌فون پرو فکر می‌کند! حتما پیش خود می‌گویید آی‌فون چه ربطی به مایکروسافت دارد. اما iPhone Pro چیست؟ آیا این محصول نسخه ویژه و خاصی از آی‌فون خواهد بود و یا نسخه‌ای از iPad؟

Nadella

 

ادامه مطلب ...

به نقل از دیجیاتو:

آیا ویندوز فون از اپلیکیشن های اندرویدی پشتیبانی خواهد کرد؟

نمی توان گفت که مایکروسافت با عرضه ی ویندوز فون، یکی از موفق ترین پلتفرم ها را به دنیای تلفن های همراه عرضه کرده و یکی از بزرگ ترین دلایل این موضوع هم تعداد کم اپلیکیشن های موجود برای این پلتفرم بوده است.

اکنون یکی از کارمندان پیشین این شرکت خبر داده که اولویت اول برای ردموندی ها متوقف کردن کاهش سهم شان از بازار پلتفرم های موبایل و جلوگیری از رشد سایر گزینه های مطرح است. در همین راستا آنها حتی به فراهم آوردن امکان استفاده از اپلیکیشن های اندرویدی در ویندوز فون نیز اندیشده اند و شاید عاقبت این مهم را محقق نمایند.

پس از این اظهارت مجدداً گمانه زنی ها در مورد پیوست بین اپلیکیشن های اندروید گوگل و پلتفرم ویندوزفون مایکروسافت در منابع مختلف بالا گرفته است.

در ادامه با ما همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

چیزهایی که درباره ساعت هوشمند جدید سامسونگ نمیدانستیم

به نقل از مجله شبکه:

Samsung Gear S2 محصولی که مدتی تحت نام رمز Gear A یا Orbis سر زبان‌ها افتاده بود در نهایت در رویداد August Unpacked نیویورک رونمایی شد. اما تنها چیزهایی که در خصوص این ساعت هوشمند منتشر شد، یک کلیپ ویدئویی شامل ارائه کلیاتی از این محصول جدید بود؛ ساعتی با صفحه ‌مایش دوار. در همین کلیپ نکاتی ریز و اطلاعاتی نهفته بود که می‌توانند تصویری از ساعت هوشمند بعدی سامسونگ برایمان مجسم کنند. در ادامه با برخی از ویژگی‌های این ساعت آشنا خواهیم شد.

 

ادامه مطلب ...

iphone 7 باریک ترین آیفون

به نقل از گویا آی تی:

اگر چه نسل جدید آیفون ۶S افزایش ضخامت به دلیل استفاده از صفحه نمایش های ۳D Touch بود اما این نمیتواند دلیلی بر بی توجهی اپل به افزایش ضخامت گجت های خود باشد. طرح جدید اپل برای کاهش ضخامت جک هدفون نیز نشان میدهد اپل همچنان در تلاش است ضخامت را در تمام محصولات خود پایین بیاورد. در حال حاضر بر روی اکثر گجت های موجود در بازار که قابلیت اتصال به هدفون را دارند، پورت۳٫۵ میلی متری موجود است. گجت های هوشمند در حال حرکت به سمتی هستند که وجود پورتی با ضخامت ۳٫۵ میلی متر نیز ضخیم به حساب میرود.

  ادامه مطلب ...